Cvičení pro dospělé

Nabízíme možnost cvičení se zaměřením na zdravý pohyb

  • Cvičení probíhá pod vedením kvalifikovaných instruktorů.
  • Cvičit může kdokoliv bez rozdílu věku a pohlaví.
  • Cvičení je vedeno formou kurzu nebo otevřěné lekce.
  • Cvičíme v malých skupinkách.
  • Jedna lekce trvá 55 minut.

Pilates

klasický nebo zdravotní

Fitness

efektivní skupinové cvičení

Jóga

osobní trénink

Pilates

Naše lekce Pilates probíhají formou kurzu, který je koncipován jako cyklus určitého počtu lekcí, které na sebe plynule navazují.

Cvičení probíhá v malých skupinkách, což zajišťuje individuálnější přístup a možnost lepší kontroly provádění cviků.

Nabízíme dva typy kurzů Pilates – klasický nebo zdravotní a různé úrovně – začátečník, mírně pokročilí, pokročilí.

Naši nabídku chystáme rozšířit také na další skupiny jako jsou senioři, těhotné ženy nebo ženy po porodu.

Klademe důraz na kvalitní provedení jednotlivých cviků a na využívání správné techniky.

Zařazujeme prvky zdravotního cvičení a využíváme nejrůznějších pomůcek pro zintenzivnění tréninku (overball, masážní míček, pilates kruh, theraband a další).

O metodě Pilates

Pilates je cvičební systém, který zlepšuje funkci svalové kontroly, flexibilitu těla, sílu a dýchání. Je zaměřené na posílení svalů celého těla, zejména hlubokých břišních a zádových svalů a svalů pánevního dna. Tím, že metoda klade důraz na zpevnění hlubokých břišních svalů jako opory pro páteř, je páteř méně namáhána. Veškerý pohyb zde vychází ze stabilního středu – tzv. Powerhouse(centrum síly) do všech periferních částí těla. Cvičí se pomalu a soustředěně za pomocí uvědomělého dýchání.

Hlavní cíle Pilates

  • zpevnit, posílit a zachovat přirozenou pohyblivost a správné držení těla
  • vybudovat silné, pevné a štíhlé tělo
  • pomáhat od bolestí zad a kloubů
  • posílit ochablé svalstvo a protáhnout přetížené partie těla
  • posílit pánevní dno (výborné cvičení po porodu, předchází inkontinenci a dalším zdravotním potížím)
  • zlepšit dýchání, podpořit prokrvení a činnost životně důležitých orgánů
  • zajistit celkovou vnitřní rovnováhu, fyzickou a psychickou pohodu

Pro koho je Pilates vhodný?

Je vhodný pro všechny generace bez rozdílu věku a pohlaví, pro lidi s dobrou fyzičkou i bez ní. Cvičení je vhodné pro tanečníky, sportovce, lidi s chronickou bolestí zad, lidi s nadváhou, lidi s opakovaným napěťovým zraněním, lidi trpící stresem, lidi se zájmem o prevenci osteoporózy, pro těhotné a ženy,
které chtějí otěhotnět, pro astmatiky. Doporučuje se i jako pokračování rehabilitační léčby.

Jaké bolesti dokáže zmírnit?

Dokáže např. zmírnit bolesti v bederní oblasti zad, bolesti krční páteře, bolesti hlavy, bolesti kloubů, menstruační bolesti.